2012. június 14., csütörtök

Arra jöttem rá az elmúlt évben, hogy milyen nagyszerű dolog a változás. Régebben azt gondoltam -Változni nem kell ,sokkal jobb a megszokott. Nem akartam mindig újra alkalmazkodni  az új dolgokhoz,és ezzel jól meggátoltam magam az előre haladásban. Mindenkinek azt tudom javasolni ,hogy ebben az nehéz időszakban  ami most van ,és ami még valószínüleg sokkal nehezebb lessz, ne féljetek változtatni a betokosodott dolgaitokon és kinyitni az új lehetőségek felé. Ahhoz , hogy az újnak helyet találjon ahhoz a régit le kell rombolni, el kell tüntetni, vagy át kell formálni. A mostani kor pont erről szól , a változásról ,nem jósolni szeretnék de gondolom mindenki érzi ,hogy valami van! Igen van valami ,és végre történik valami. Ami most a gazdaságban és a politikában történik az káosznak tűnik és csak azt érzékeli mindenki ,hogy nincs pénz és nincs semmi ami eddig megszokott volt. Én is csak arra kérek mindenkit ,figyeljetek a másikra és segítsétek egymást!:) Biztos vagyok abban , hogy ez ami történik az csak jó felé viheti  az emberiséget. Lehet hogy a változás némelyeknek fájni fog ,valakinek kevésbé, de ehelyett a rossz helyett amivel most  sanyargatnak minket ,annál csak jobb lehet.Úgyhogy csak pozitívan és kitartás nem tart már soká!!!!!:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése